Bijna weer op weg... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu Bijna weer op weg... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu

Bijna weer op weg...

Door: Robbert en Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Robbert en Annemiek

25 Juni 2007 | Nederland, Breda

Na onze avonturen in Rusland, Mongolie en China vorig jaar is het alweer zover dat er een nieuwe bestemming op ons ligt te wachten. Morgen vertrekken we naar Mexico! Het wordt onze huwelijksreis want vorig jaar heeft Robbert me natuurlijk ten huwelijk gevraagd...

De bruiloft was afgelopen donderdag. Het was een groot feest! Hopelijk hebben jullie ook zoveel genoten. Ik ga zo proberen nog wat fototjes bij dit bericht te plaatsen.

Het vliegtuig vertrekt morgen om 12.40u. Als het goed is, zijn we dan om 18.40 lokale tijd in Mexico (in Nederland is het dan 2.40u 's nachts!). We maken nog een tussenstop in Holguin op Cuba. Hopelijk duurt dat niet al te lang.

Ondanks onze korte trip zullen we jullie toch op de hoogte houden via deze website. Ik neem aan dat we in Mexico geen problemen zullen hebben om een internetcafe te vinden.

Tot snel!

• 25 Juni 2007 - 19:51

Esther:

ik heb van jullie dag genoten.Maak er een leuke huwelijks reis van en tot gauw.

ja van je ceremoniemeesters moet je het zeker hebben.

groetjes esther pepijn arrezina

• 25 Juni 2007 - 21:17

Fam Oonincx:

Hoi Robbert en Annemiek,
    Ook wij hebben genoten van jullie mooie trouwdag. Erg gezellig dat we jullie nog tegenkwamen in Antwerpen... Hopelijk smaakte de tortilla's lekker ;-))
    Geniet van jullie trip(je?) naar Mexico!

Groetjes, Alex, Nienke, Marit en Lukas.

• 25 Juni 2007 - 21:46

Pa En Ma Nijs:

Het was een superdag met bij het stadhuis enorm veel geluid, veel vrienden, super Ludo en niet te vergeten de Finnen.
    Wij hebben erg genoten van deze dag.
    Veel plezier in Mexico.
    Tot gauw.
    Pa en Ma

• 25 Juni 2007 - 22:13

Pa En Ma Oonincx:

Hallo Robbert en Annemiek,
    Wat een geweldige bruiloft; jullie waren een stralend paar! We hebben heel erg van die dag genoten; het is heel fijn voor ons dat we dat met jullie (en vele anderen) hebben mogen beleven.
    We wensen jullie een mooie, onvergetelijke huwelijksreis. Veel plezier.
    Groeten,
    pa en ma oonincx

• 28 Juni 2007 - 19:12

Pa En Ma Oonincx:

Hallo Robbert en Annemiek,
    We hebben het bericht gelezen. Jammer dat jullie niet op de site terecht kunnen.Het is een andere vakantie dan vorig jaar; maar een beetje rust kan na deze drukke periode geen kwaad.
    We lezen dat jullie nog veel gaan bekijken; geniet van de reis en wij wensen jullie veel plezier.
    Tot een volgende keer.
    Groeten,