Surfen en masseren - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu Surfen en masseren - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu

Surfen en masseren

Door: Robbert en Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Robbert en Annemiek

21 April 2011 | Indonesië, Seminyak

Oh oh wat was het heerlijk en lachen op Gili Trawagan. Geweldig weer,  een goed stekkie gevonden, snorkelen vanaf het strand, beetje rondfietsen, slap ouwehoeren enz. Veel visjes die we ook van het duiken kennen en... schildpadden, altijd mooi om te zien. Maar goed, er is ook weer een tijd van gaan, dus lekker gebruind stapten we op de fastboot en hup we zijn in Seminyak. Heel anders, veel mensen, kleine straten met belachelijk veel verkeer dus dat was wel even wennen....maarrrr ook hier vermaken we ons prima. Atlthans... Annemiek is nogal fan van massages...naast winkelen, eten, gebakjes, nog meer winkelen, schoenen, glitters...nog meer winkelen... Maar goed, ook massages en ik... minder zullen we maar zeggen. Dat gefrunnik aan je lichaam kan lekker zijn, maar wat ik helemaal niet leuk vind is voetmassage... Tja.. Toch opgeofferd (ik ben zo lief!) en meegegaan voor de lang verwachte voetenmassage...zucht... Annemiek zat te relaxen met haar ogen dicht en ik... Ach, het was een lief meisje, maar om nou te zeggen dat ik het fijn vond dat ze met mijn voeten speelde...niet echt... Mijn aardig behaarde benen...sorry dames...werden ook gemasseerd en volgens mij werd het bijna een wax-sensatie. Heren en dames ;-) met behaarde benen weten vast wat ik bedoel... Vandaag was het dan weer stranddag. Annemiek lekker zonnen en ik in de hoge golven zwemmen. Ik wilde surfles nemen, maar voor beginners was het nu niet geschikt...tja, in Costa Rica heb ik wel eens les gehad, dus board gehuurd voor een uur en spelen maar. Geweldig! Moe en voldaan zijn we daarna gaan shoppen in Kuta. Morgen vertrekken we naar Singapore, maar er is nog tijd voor een massage in de ochtend.... Ik ga waarschijnlijk nog even surfen... Welterusten en tot snel!

  • 22 April 2011 - 06:33

    Gerda:

    Hoi Annemiek en Robert, Hoe lang (of moeten we zeggen: kort) jullie nog in jullie paradijsje mogen genieten weet ik niet....wel dat jullie dit weekend alweer terug komen. Alvast goede vlucht toegewenst en tot snel (Annemiek zie ik a.s. dinsdag weer...). Groetjes, ook namens Cor, Gerda.

  • 22 April 2011 - 16:38

    Pa En Ma Oonincx:

    Hallo Robbert en Annemiek,

    Het blijft maar voortgaan met jullie
    geweldige vakantie: winkelen, eten, naar het strand gaan,massage etc. Het kan maar niet op!
    Geniet nog maar van het laaste
    bedrijf van de vakantie. Wanneer vliegen jullie terug? Vanavond of morgen?
    Goede terugreis gewenst en tot ziens in het verre Huijbergen.
    (Groetjes van de konijnen) en van
    pa en ma

  • 22 April 2011 - 17:38

    Gisel En Steven:

    Hallo Buurtjes,
    we genieten door jullie mooie verhalen nu al van wat ons nog te wachten staat! Zaterdag op Schiphol stuivertje wisselen? Veel plezier op de terugreis en tot over 3 weken! Liefs,
    Gisel, Steven en Marlie

  • 23 April 2011 - 18:20

    Nicole:

    Leuk om jullie te hebben gevolgd met de reisverslagen. Jullie hebben veel gezien en leuke dingen meegemaakt, als de F1race! Wat is Azie toch leuk en wat hebben ze lekker eten hè...jullie maken iedereen jaloers om daar naar toe te gaan;)

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Seminyak

F1 en Bali

Berichten vanuit Azië

Recente Reisverslagen:

21 April 2011

Surfen en masseren

16 April 2011

Oh oh Gili

12 April 2011

Eten, eten en nog eens eten

08 April 2011

Pitstop

07 April 2011

F1 here we come...
Robbert en Annemiek

Actief sinds 13 Aug. 2006
Verslag gelezen: 596
Totaal aantal bezoekers 34334

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 24 September 2014

Amerika, here we come!

30 November -0001 - 30 November -0001

F1 en Bali

30 November -0001 - 30 November -0001

Rusland/ Mongolie en China

30 November -0001 - 30 November -0001

Argentinië en Chili

30 November -0001 - 30 November -0001

Singapore/ Maleisie/ Borneo

30 November -0001 - 30 November -0001

Mexico

Landen bezocht: