Ramp in ons reisdoel, Japan - Reisverslag uit Breda, Nederland van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu Ramp in ons reisdoel, Japan - Reisverslag uit Breda, Nederland van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu

Ramp in ons reisdoel, Japan

Door: Robbert en Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Robbert en Annemiek

13 Maart 2011 | Nederland, Breda

Het is niet te geloven, met verbazing en ongeloof bekijken we de televisiebeelden van de ramp in Japan. De ellende die de mensen daar moeten doorstaan, we hopen het beste voor iedereen.

Over enkele weken zouden we richting Japan reizen. De stemming is nu toch even anders, we wachten af hoe de situatie zich daar ontwikkelt. Uiteraard hopen we nog steeds dit prachtige en sterke land te kunnen bezoeken. We hebben de afgelopen weken al diverse contacten gehad en gemerkt dat de mensen super aardig en behulpzaam zijn. De route die we in gedachte hebben, is ver van waar de ramp zich heeft voltrokken. Toch zal onze reis (met als vertrekpunt Tokyo) afhangen van hoe de wederopbouw en de ontwikkelingen met de kerncentrales gaat verlopen.

Het lijkt me duidelijk dat onze vakantie in het geheel niet meer belangrijk is in verhouding tot de gebeurtenissen in Japan. We houden jullie op de hoogte van onze plannen.

Robbert en Annemiek

• 13 Maart 2011 - 11:29

Cor En Gerda:

Hallo Robbert en Annemiek,
    het is inderdaad een drama, dat wat zich in Japan af heeft gespeeld en afspeelt. Inderdaad nu even afwachten..

Groetjes,
    Cor en Gerda.

• 13 Maart 2011 - 12:03

Ma:

stilletjes hoop ik dat jullie een ander reisdoel gaan zoeken.
    Want in Tokyo is het op dit moment ook niet helemaal in orde.
    groetjes,
    Ma