Trug... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu Trug... - Reisverslag uit Breda, Nederland van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu

Trug...

Door: Robbert en Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Robbert en Annemiek

04 Oktober 2006 | Nederland, Breda

Zo, we zijn weer terug thuis. De aankomst op schiphol was erg leuk, want Ma Nijs en ons neefje Pepijn stonden ons onverwacht met een bosje bloemen op te wachten. Heel erg leuk, we hoefden niet meer met de trein en zijn luxe naar huis gebracht. We waren best moe, want een tijdsverschil van 6 uur en ook nog eens 14 uur in totaal vliegen...dat werkt niet...

Thuis lag er een heel leuk briefje met een lekkere fles wijn van Marnix en Vanessa, zij hebben voor de plantjes en post gezorgd, super hoor!! Heel lief!!

Maar het zit er op, nog een paar vrije daagjes om bij te komen van de reis. We hebben het super naar ons zin gehad. Bedankt voor alle reacties, leuk dat jullie het volgden. Wie weet wat de volgende bestemming wordt... Tot snel!!

• 04 Oktober 2006 - 15:11

Frank Van Hooft:

Hallo Robbert en Annemiek.

Ik ben blij dat jullie goed zijn aangekomen. We hebben Robbert echt gemist bij de brandweer.
    Robbert we zien elkaar donderdag avond.
    Tot ziens.
    Frank

• 05 Oktober 2006 - 06:27

Ma:

Weer veilig geland.
    Het was erg leuk om jullie gezichten te zien op Schiphol jullie waren echt verrast dat Pepijn en ik daar waren.
    Pepijn wil de volgende keer met het vliegtuig naar huis terug.
    Nu maar lekker nagenieten.

• 06 Oktober 2006 - 13:52

Judy:

Helemaal top dat jullie weer veilig thuis zijn! Robbert, tot maandag, je verheugt je vast enorm!!