Buenos Tardes! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu Buenos Tardes! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu

Buenos Tardes!

Door: Robbert en Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Robbert en Annemiek

02 Februari 2009 | Argentinië, Buenos Aires

Hallo,

Hier dan het eerste berichtje van ons. Geweldig, gratis internet in een leuke koffie tent!! Alles is prima, vlucht was goed, Lufthansa is geweldig! grote glazen wijn, flessen warsteiner, lekker eten, het kon niet op. De vlucht ging dus zo voorbij. Hier is het heerlijk weer, we hebben de stad vandaag een beetje bekeken en de eerste indrukken zijn erg goed. Straks aan de biefstuk!! En dan gaan we ook nadenken wat we de komende dagen gaan doen.

• 03 Februari 2009 - 06:19

Shadows:

Hier ook alles goed, beetje kouder als bij jullie. Veel plezier nog.

Groeten de Shadows

• 03 Februari 2009 - 06:27

Gerda:

Hallo vakantiegangers! Leuk om dit eerste berichtje van jullie te lezen. Geniet er maar lekker van! Groetjes uit Breda van Gerda.

• 03 Februari 2009 - 07:04

Ma Nijs:

Heb gekeken met wat voor vliegtuig jullie naar Ushuai gaan en het is net zo een vliegtuig als waar Finn Air mee vliegt.
    De politieauto vind ik helemaal geweldig.
    Veel plezier.
    groetjes,
    Ma Nijs

• 03 Februari 2009 - 07:08

Ma Nijs:

Je kan precies ook zien waar vandaan je het berichtje heb verstuurt en als je het kaartje uitvergroot en sateliet ook aan geklikt heb zie je ook de boot van de foto liggen.
    doei Ma

• 04 Februari 2009 - 10:06

Henk Smit:

He, Annemiek, zet die bril eens af anders herkennen we je niet......maar het klinkt allemaal jaloezie-opwekkend.

veel plezier.

Henk