Kaap Hoorn - Reisverslag uit Puerto Natales, Chili van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu Kaap Hoorn - Reisverslag uit Puerto Natales, Chili van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu

Kaap Hoorn

Door: Robbert en Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Robbert en Annemiek

18 Februari 2009 | Chili, Puerto Natales

We zijn weer van de boot gerold en aangeland in Chili. Zaterdagavond vertrokken we om 20u uit Ushuaia. Na een stop op Kaap Hoorn en Wulaia bay was het maandag tijd voor gletsjers. Helemaal geweldig is dat. Zoiets hebben we nog nooit gezien. Een groot massief blok met blauwe ijsmassa. Schitterend! Dinsdagochtend nog een korte stop op Magdalena eiland waar meer dan 200.000 pinguins zitten. Ook dat was een belevenis.

De cruise zelf was een trouwens feest. Het publiek was over het algemeen wel wat ouder dan ons maar dat was niet zo heel erg. We hebben leuke mensen ontmoet en onze tafel (je word de eerste avond ingedeeld) was supergezellig. We hebben een leuk duits stel ontmoet dat ons vandaag zelfs een lift heeft gegeven van Punta Arenas naar Puerto Natales. Dat scheelde weer een busritje!

Morgen gaan we richting het nationale park Torres del Paine. Wandelen, beestjes kijken en sneeuw zien...dus geen carnaval voor ons. Maar dat hebben we al een beetje gehad in San Antonio de Areco een weekje geleden...

• 19 Februari 2009 - 07:06

Hans:

Ik zou mijn carnaval meteen inruilen voor zo'n mooie reis. Blijf genieten en leuke reisverhalen schrijven.
    Groetjes,
    Hans
    Alaaf

• 19 Februari 2009 - 09:58

Esmee:

Als jullie nou voor ons dubbel zo hard genieten van de reis dan zullen wij hier voor jullie dubbel zo goed carnaval vieren! De reisverslagen zijn echt geweldig om te lezen. ben benieuwd naar alle mooie foto's!
    Liefs Esmee

• 19 Februari 2009 - 11:49

Robert/lia Oonincx:

Hallo Robbert en Annemiek
    Het gaat maar door; nu weer in Chili na een geweldige bootreis en andere belevenissen. De verslagen vormen een loflied op vakantievieren. Hartstikke fijn dat jullie er zo van genieten! Veel plezier en een aangenaam verblijf in het nationale park ; tot
    het volgende verslag. Groeten,
    pa en ma Oonincx

• 20 Februari 2009 - 15:38

Kriste:

Hey!
    Op de foto's ziet het er al geweldig en indrukwekkend uit. In het echt zal dat vele malen sterker zijn. Geniet maar lekker!
    En ja, vanaf vanavond mogen wij carnavallen!
    x Kriste

• 21 Februari 2009 - 10:59

Karin En Dennis :

Hai wereldreizigers,

Wat maken jullie weer een fantastische reis. Erg leuk om te lezen en de foto's te zien.

Wij zijn net terug van een weekje boarden. Veel zon en perfect sneeuw (dat missen jullie dan weer :-) Moeten we dan ook voor jullie maar boeken voor Val Thorens in mei?!

Nog heel veel plezier en Lotta vraagt wanneer je weer het boekje komt voorlezen.

Liefs,

Karin, Dennis en Lotta

• 21 Februari 2009 - 21:15

Oma:

hallo Rbbert en Annemiek
    dat was leuk om jullie te
    zien op de computer ik snap er wel niets van maar het lukte toch he zozie maar dat je nooit te oud bent om te leren nu geniet maar van jullie reis veel liefs van mij daaaaaaag

• 24 Februari 2009 - 08:08

Henk Smit:

we zitten hier met de collega's te watertanden, en staan op het punt een groepsreis te boeken.....
    prachtig!

• 26 Februari 2009 - 11:26

Minke:

Goed vertoeven daar, om jaloers op te worden.
    Ben benieuwd wat jullie van Torres del Paine vinden.....

• 26 Februari 2009 - 16:05

Debby:

He Annemiek en Robbert,
    wat een feest zeg om jullie verhalen te lezen! geweldig.
    geniet ervan en heel veel reisplezier.
    groetjes Debby

• 27 Februari 2009 - 11:37

Jos Koevoets:

Prachtige foto's. Vooral de gletsjer is indrukwekkend. Ik ga mee met de groepsreis die Henk aan het regelen is.

• 27 Februari 2009 - 19:18

Robert/Lia Oonincx:

Hallo Robbert en Annemiek,
    Wat een prachtige foto's!
    Zijn deze allemaal bij Kaap Hoorn genomen tijdens jullie cruise? We hebben geprobeerd jullie 0n-line te bereiken. Dat is helaas niet gelukt. Morgen doen we een nieuwe poging en dan hopen we wel contact te krijgen. We zijn benieuwd naar jullie verdere belevenissen. Veel groeten, pa en ma Oonincx