Chocolade en zeeleeuwen... - Reisverslag uit Valdivia, Chili van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu Chocolade en zeeleeuwen... - Reisverslag uit Valdivia, Chili van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu

Chocolade en zeeleeuwen...

Door: Robbert en Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Robbert en Annemiek

06 Maart 2009 | Chili, Valdivia

...Dat lijkt op het eerste gezicht niks met elkaar te maken te hebben. Toch speelden ze allebei een hoofdrol in onze afgelopen dagen. Afgelopen zondag vlogen we vanaf El Calafate naar Bariloche. De computers op de luchthaven waren stuk dus we moesten het met een handgeschreven boardingpass doen. Heel apart maar het werkt ook...

Bariloche is totaal anders dan Patagonie waar we een paar weken hadden rondgereisd. Het is een combinatie van Zwitserland, Oostenrijk en het merengebied van Italie. Maar ook weer (wat een verrassing) ontzettend mooi. Een paar wandelingen gedaan en lekker gesnoept van de zelfgemaakte chocolade. Echt heel erg lekker. Misschien we de beste chocolade die ik ooit geproefd heb (sorry Belgie). Een waar paradijs voor ons dus...

Woensdag hebben we de bus gepakt om de oversteek naar Chili te maken. Ook dat ging weer vlekkeloos. We kennen het bussysteem al aardig goed en dat scheelt een hoop.

Nu zitten we in Valdivia. Een heel leuk en relaxed stadje aan een mooie rivier. De zeeleeuwen springen hier zo op de kade om een visje te vangen van de marktkooplui. Heel leuk om naar te kijken.

Morgen op naar Pucon, naar de vulkanen en heetwaterbaden.

• 06 Maart 2009 - 06:57

Ma Nijs:

Annemiek vond je één bordje niet genoeg?
    En al die chocola die ik al voorbij heb zien gaan op de webcam.
    Het is om te watertanden.
    Veel plezier
    Ma

• 06 Maart 2009 - 07:30

Frank Van Hooft:

Hallo Annemiek en Robbert. Het blijft een mooi avontuur. De foto's zijn mooi en geven een goed beeld van de omgeving. Robbert het blijft bij de organisatie ook spannend. Dus na je vakantie kun je je blijven verbazen.

• 06 Maart 2009 - 10:20

Henk Smit:

het blijft allemaal prachtig en nog steeds jaloersmakend. Het fonds voor de kabinetsreis is in oprichting, maandelijks storten en dan kunnen we in 2025 met z'n allen jullie nadoen.
    Maar denk wel een beetje aan je goddelijke figuur, Oonincx, want na al die chocola en ander gevreet heb ik m'n zorgen......

groet, geniet, ga door,

Henk

• 06 Maart 2009 - 14:22

Robert/lia Oonincx:

Hallo Robbert/Annemiek,
    Lekker, eigengemaakte chocola eten in Chili; dat lijkt ons ook wel wat.Blij te lezen dat alles goed verloopt; we genieten elke keer weer van de mooie foto's.
    Stond je klaar voor een zweefduik,Robbert?
    Geniet nog van de chocola en andere vakantiepleziertjes.
    Veel groeten van,
    pa en ma oonincx

• 08 Maart 2009 - 08:54

Kriste:

Hoe meer verhalen ik van jullie lees en hoe meer foto's ik zie, dan begint het toch echt alweer te kriebelen. Jullie bezoeken mooie plekken, geniet ervan!
    x Kriste

• 08 Maart 2009 - 11:48

Oma:

Hallo Robbert en Annemiek
    Wat genieten jullie nu genieten jullie er maar van Want de tijd vliegt om Ik ben nieuwsgierig naar jullie verhalen Voor over de schocolade eten Nu nog veel plezier groetjes van Oma uit Hust

• 10 Maart 2009 - 12:37

Henk Smit:

waar blijven de nieuwe berichten....want zo kunnen we niet jaloers blijven!!

groet, henk