Tango en biefstukken - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu Tango en biefstukken - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu

Tango en biefstukken

Door: Robbert en Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Robbert en Annemiek

04 Februari 2009 | Argentinië, Buenos Aires

Zo, nu een iets uitgebreider verslag van onze eerste indrukken in Argentinie. Buenos Aires hebben we goed verkend. Op de fiets zelfs, lachen hoor. Het eten is hier lekker en uiteraard hebben we onze eerste biefstuk op. Uh, 750 gr... per persoon, wat een hap... en mals!!! Heerlijk. Maar ook het Italiaanse eten is hier erg goed. Nu zitten we op een terras, heerlijk loungemuziekje, zonnebril op, draadloos internet, we zitten in recoletta, de jetset-wijk. Tijd voor een rustpauze. Nou, Buenos Aires heeft veel te bieden. Tango, statige gebouwen en de gevaarlijke buurt La Boca (snel door heen gefietst, maar erg interessant). Morgen gaan we verder. Dan verlaten we de stad om met de bus naar San Antonio de Areco te gaan, op naar de Gauchos!! De bus is geregeld, even zoeken tussen 150 (!) loketjes, maar hup we zitten in ons ritme en het reisvirus heeft toegeslagen, we regelen het wel, op naar de volgende stop...
Annemiek wil heel graag pololessen gaan nemen maar de kosten zijn niet mals. 200 dollar voor een dagje en daar kunnen we heel veel andere dingen voor doen. Dus dan maar een ranch zoeken waar we ‘gewoon’ kunnen paardrijden. We laten jullie weten of het gelukt is.

• 04 Februari 2009 - 13:37

Arne:

Jaloers!!!!!!!!
    veel plezier daar!!!
    Groetjes
    arne

• 04 Februari 2009 - 15:20

Pepijn :

ome rob waar is nou de foto van de politieauto gebleven?
    dag Pepijn

• 04 Februari 2009 - 15:21

Arrezina:

Hallo tante Annemiek
    Hebben ze daar ook lekkere taartjes?
    Ik mis jullie.
    doei Arrezina

• 04 Februari 2009 - 16:54

Ma Nijs:

Pepijn en Arrezina waren vanmiddag even hier en toen wou ik de politieauto laten zien en weg was de foto.
    Arrezina mist tante Annemiek nu al.
    Veel plezier.
    Doe Ma nijs

• 04 Februari 2009 - 18:52

Jos Oonincx:

hoi vakantiegangers,

geniet van het heerlijke klimaat - hier is het alleen maar sneeuwkoud.
    Volgens mij kun je dagenlang van zo'n stad genieten; heb je al van het avond-uitgaansleven geproefd met de tango?

ps. bewaar wat 'mooie lucht' voor mij.

groeten

jos

• 05 Februari 2009 - 08:09

Marco :

geweldig de foto,s!
    ik lees dat jullie je goed vermaken. goed zo!
    veel plezier.

• 05 Februari 2009 - 10:03

Ilka:

Zo te lezen en te zien is het geweldig daar! Hebben jullie een halve koe op? ;-) Wat een grote stukken.

Fijne vakantie verder.

Groetjes Ilka

• 05 Februari 2009 - 10:26

Kriste:

Wat heerlijk om weer wat reisverhalen te lezen! Komt er gelijk weer een hoop boven!
    Geniet ervan!

x Kriste

• 06 Februari 2009 - 08:04

Yvonne Van Almkerk:

Hoi samen!
    Het klinkt allemaal alweer heel avontuurlijk!! Veel plezier!
    Groetjes,
    Yvonne

• 06 Februari 2009 - 08:24

Ad De Wild:

Wij "treden nog wel een keer in jullie voetsporen". Eerst dit jaar naar downunder.
    Groeten
    Ad

• 06 Februari 2009 - 10:02

Jeroen :

Heee ik ben blij dat alles goed gaat daarzo. Geniet ervan!

Groeten,
    Jeroen

• 06 Februari 2009 - 13:13

Dagobert:

He krent, alles goed daar zie ik, Gun Annemiek ook een pleziertje een paar honderd euries is volgens mij een druppel op een gloeiende plaat..veel plezier nog.

• 06 Februari 2009 - 13:14

Dagobert:

• 06 Februari 2009 - 14:04

Robert/lia Oonincx:

Hallo Robbert en annemiek,

We zijn heel blij met jullie eerste reisverslag
    Fijn,dat jullie het zo naar je zin hebben. We zijn benieuwd naar jullie belevenissen bij de gauchos. We lezen het wel; veel plezier en veel groeten.
    pa en ma Oonincx

• 06 Februari 2009 - 14:35

Kitty Tak:

Prachtige foto's!! Wat een avontuur. Daar kunnen we als jullie terug zijn heerlijk over kletsen (en lachen) bij de koffie Robbert. Nog veel plezier.

Groetjes Kitty

• 06 Februari 2009 - 14:53

Oma:

Hallo vacantieganners
    Zo te lezen genieten jullie Ik kan het goed volgen hoor alle bei een dikke kus van mij groetjes Oma