Afsluiten - Reisverslag uit , van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu Afsluiten - Reisverslag uit , van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu

Afsluiten

Door: Robbert en Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Robbert en Annemiek

17 Maart 2009 | ,

De Lonely Planet ligt voor me en ik kijk hoe we onze laatste dag in Chili kunnen doorbrengen. Wordt het een bezoekje aan het museum, een fietstocht door Santiago of toch maar genieten van deze mooie stad op een terrasje met een heerlijk Chileens wijntje...? Ik weet het nog niet. Er zijn volop mogelijkheden en ondanks het feit dat we hier al drie dagen zijn, vervelen we ons nog niet.

Ik blader verder door de LP en kom bij de pagina’s met foto’s. Eigenlijk hebben we best veel van wat hierin staat met eigen ogen gezien. Punta Arenas, Puerto Natales, Torres del Paine, zeeleeuwen in Valdivia, de vulkaan in Pucon, het strand. Wat een reis...en dan heb ik het nog niet eens over alles wat we in Argentinie gedaan hebben.

Valparaiso en Vina del Mar vielen ons een beetje tegen. Het is best mooi maar (voor ons in ieder geval) niet de moeite waard om er heel lang te blijven. Dus afgelopen zaterdag hebben we de bus gepakt naar Santiago en daar zitten we nu in een van de mooiste wijkjes waar ik ooit geweest ben. Het lijkt op Parijs maar dan heel erg rustig en met zwoele zomeravonden. Maar ook de andere wijken rondom het centrum zijn erg leuk.

Goed, genoeg geschreven. We gaan wat doen want het is zonde om deze laatste dag hier in onze hotelkamer door te brengen. Dit is het laatste berichtje. Zeven weken reizen, tja, ook daar komt een einde aan. Tot snel, bedankt, en leuk dat jullie ons gevolgd hebben.

• 17 Maart 2009 - 14:32

Gerda Van Strijen:

Hallo wereldreizigers, jammer voor jullie dat de reis bijna aan z'n eindje is, maar Breda is ook heel erg leuk!!!
    Alvast goede terugreis toegewenst en Annemiek tot maandag op het stadskantoor.
    Groetjes, Gerda.

• 17 Maart 2009 - 16:05

Kriste:

Jullie zijn bijna een hele mooie ervaring rijker, geniet nog even! Succes met afscheid nemen en een goede reis naar huis!
    x Kriste

• 17 Maart 2009 - 18:57

Esmee:

Geniet nog met volle teugen van jullie laatste dag en een goede vlucht!!!
    Oh, en neem nog wat zon en warmte mee naar Nederland.
    Liefs Esmee

• 17 Maart 2009 - 18:58

Oma:

robbert en annemiek ik wens jullie een goede terug reis veel liefs oma hulst

• 17 Maart 2009 - 22:07

Ma Nijs:

Ik zie jullie op Schiphol
    Tot donderdag
    grt. Ma Nijs

• 18 Maart 2009 - 20:15

Robert/Lia Oonincx:

Hallo Robbert en Annemiek
    We hebben net jullie laatste reisverslag gelezen. Ja, na zeven weken rondzwerven komt er toch een einde aan een mooie vakantie.
    We hebben genoten van de
    interessante verslagen de prachtige foto's en de m.s.n.-berichten.
    We wensen jullie een goede terugreis en welkom thuis in Breda.
    Tot gauw!
    Groeten pa en ma

• 20 Maart 2009 - 09:05

Milieu:

Enig idee hoeveel CO2 uitstoot jullie reis heeft gekost.

• 20 Maart 2009 - 10:44

Hans:

Het waren prachtige verhalen en dat is voldoende reden om deze bestemming op ons lijst te laten staan ;-)
    Ik zou graag een keer foto's bekijken en jullie verhalen nog een keer horen, om weg te mijmeren naar dit prachtige continent.
    Groetjes en tot gauw!