Annulering Japan - Reisverslag uit Breda, Nederland van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu Annulering Japan - Reisverslag uit Breda, Nederland van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu

Annulering Japan

Door: Robbert en Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Robbert en Annemiek

18 Maart 2011 | Nederland, Breda

Vreemd... zo verwacht je op korte termijn naar Japan te gaan en hup de hele boel is nu geannuleerd. Het lijkt mij gezien de omstandigheden niet meer dan logisch. De situatie is alleen maar verergerd en daarnaast voelen wij er ook niet veel voor om "feest te vieren" in een land waar zoveel ellende heeft plaatsgevonden. De beelden op tv spreken voor zich.

Voor ons is het een luxe probleem, de vakantie is relatief eenvoudig te annuleren en de kosten zijn nihil. Een andere bestemming hebben we op het oog en gaan daar nu mee aan de slag.

Het is een dubbel gevoel, we hadden ons goed voorbereid, contacten gelegd en enorm veel zin om dit prachtige land met leuke mensen te bezoeken. Het is dan ook triest te zien wat daar allemaal gebeurd. We hopen dat het land snel weer in orde komt. Volgend jaar gaan we weer een poging doen.