Nieuwe bestemming - Reisverslag uit Breda, Nederland van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu Nieuwe bestemming - Reisverslag uit Breda, Nederland van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu

Nieuwe bestemming

Door: Robbert en Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Robbert en Annemiek

27 Maart 2011 | Nederland, Breda

Japan, alles is geannuleerd. De situatie is daar nu niet echt ideaal om een vakantie te vieren. We willen er nog graag naar toe, we hopen dat volgend jaar te doen.

En nu? Alles is geannuleerd en we hebben een nieuwe bestemming gevonden. Deels al een keer bezocht, deels niet. We vliegen naar Singapore om daarna richting Kuala Lumpur te gaan. Tussen deze twee steden maken we nog een luxe stop in Port Dickson.

Na de formule 1 race vliegen we naar Bali om daar nog twee weken rond te reizen. Alleen de eerste overnachting regelen en voor de rest zien we wel. Mogelijk plaatsen Ubud, Batur, Gili islands, Seminyak... Een andere vakantie, een echt luxe probleem, we weten het..

• 27 Maart 2011 - 17:52

Gerda:

Jammer dat jullie dit jaar niet naar Japan kunnen, maar dat is niet meer dan jammer als je het zet naast het leed dat daar plaats vond en vindt. Fijn dat jullie nu een nieuw reisdoel hebben, leuk om je nog een weekje erop te verheugen en dan al ver weg.....Geniet van de voorbereidingen en alvast een heel fijne vakantie toegewenst!
    Groetjes, Cor en Gerda.

• 01 April 2011 - 09:43

Pa En Ma Oonincx:

Hallo Robbert en Annemiek,

Het is jammer dat jullie de geplande reis niet kunnen maken. Maar Japan is nu niet de plaats om vakantie te "vieren" De nieuwe bestemming biedt echter ook voldoende mogelijkheden om je te vermaken.
    Wij wensen jullie een goede reis en volop vakantie plezier
    Veel groeten,
    pa en ma