Austin powers... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu Austin powers... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu

Austin powers...

Door: Robbert en Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Robbert en Annemiek

04 April 2011 | Singapore, Singapore

Nou daar zitten we dan in ons Austin Powers hotel in Singapore. Wat een feest! Het lijkt of je zo een filmset bent binnengelopen. Alles is hier zuurstokkleur. De hotelkamer is felroze met bijbehorende glitter badkamer. Onze nichtjes Arrezina en Marit zouden hier nooit meer weg willen. We hebben nog geen foto maar kijk op www.hotelre.com.sy en je weet wat ik bedoel...

De vlucht naar Singapore ging geweldig. Heel goed geslapen en precies op tijd hier. Het is wel super om hier weer te zijn. Gisteren al een rondje Chinatown gedaan (inclusief saté!), daarna naar Little India voor het beste eten van Singapore en afgesloten op Clarke Quay met cocktail en waterpijp bij een geweldig marokkaans tentje. Ik denk dat we die kant vanavond weer opgaan want we hebben al een leuke tapasbar gezien aan het water.

Nu eens even achter een buskaartje aan. Morgen gaan we richting Port Dickson...het zandvoort aan zee van Kuala Lumpur. Kom maar op met die zon!

• 04 April 2011 - 06:25

Renate:

Hey, fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Leuk hotel! haha, fantastisch al die kleurtjes! Heel veel plezier, en tot snel weer!

groetjes van Renate

• 04 April 2011 - 06:40

Ma:

smsje gehad maar wist natuurlijk al dat jullie geland waren.
    foto gezien van je op twitter en de site van het hotel bekeken super leuk hotel.
    veel plezier
    grt. ma

• 04 April 2011 - 06:41

Arne:

Veel plezier!!!
    Ben weer benieuwd naar de avonturen en foto's!
    Groet
    Arne

• 04 April 2011 - 11:59

Carla Doorman:

Hallo jullie 2, fijn dat de reis zo goed is gegaan. geniet van dit heerlijke land en ik kijk regelmatig op jullie site.
    Ben sjaloers....! groetjes Carla Doorman

• 05 April 2011 - 18:27

+pa En Ma Oonincx:

Hallo Robbert en Annemiek,
    Het is goed te horen dat de reis vlot verlopen is.
    Jullie voelen je al weer helemaal thuis,
    mooi zo; geniet er maar van!
    We zullen jullie weer volgen op jullie rondreis.
    Veel groeten'
    pa en ma