Wit of bruin - Reisverslag uit Port Dickson, Maleisië van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu Wit of bruin - Reisverslag uit Port Dickson, Maleisië van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu

Wit of bruin

Door: Robbert en Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Robbert en Annemiek

06 April 2011 | Maleisië, Port Dickson

Nee, geen brood maar huidskleur. Aziatische mensen willen wit blijven.. En wij...bruin natuurlijk en dat kan hier heel goed. We zitten in Port Dickson, bij een luxe resort. Na de citytour even relaxen aan het zwembad. Heerlijk, een spierwitte lelijke buik en een bruin koppie...tijd om helemaal bij te kleuren, het is 30+ graden.
Net de krant gelezen. 105 mensen uit een gevangenis ontsnapt, hier in de buurt. Of we de politie willen bellen als we vreemden zien. Annemiek en ik hebben al vaak gebeld, maar het zijn telkens lokale mensen...Het resort is trouwens redelijk rustig, hoe zou dat toch komen, wel lekker de ruimte. Het hele zwembad voor ons alleen. Straks gaan we een workshop roti canai maken volgen, dat is echt lekker namelijk. We vermaken ons dus prima. Morgen vertrekken we weer, op naar Kuala Lumpur, op naar de formule 1. Ohja, ik lees net dat de brandweerkazerne in Breda last heeft van vallende stenen...weer iets anders na die sterrenregen van vorige week... Haha, ben benieuwd of ik nog kan werken, anders hoor ik het wel, ik zit hier goed!!!

• 06 April 2011 - 04:31

Robbert:

Een wolk in het weer voor Port Dickson? Nou hier niet hoor,lekker in de zon!

• 06 April 2011 - 19:14

Yvonne Van Meer:

Hoi Annemiek en Robbert,

Jullie hebben het heerlijk zo te lezen. Toch heel mooi dat zonder Japan op dit moment er zo veel ander moois is wat op jullie weg komt. De (muur van de )brandweer stond er vandaag nog steeds, dus Robbert er blijft een taak voor je in Breda. Annemiek, jullie gaan nu naar de races. Onze oudste zoon racet ook, weliswaar een andere cup dan de formule 1, maar als je iets kleins ziet; een simpele sticker zou leuk zijn. Doe vooral geen extra moeite hoor, maar als er toevallig een op je pad komt. Ik vind het heel stoer dat jullie zo ondernemend zijn en ons daar in laten delen. Heb het samen heel fijn en blijf lekker genieten. Ik volg jullie verhalen graag. Groetjes, Yvonne van Meer