Maya en cocktails - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu Maya en cocktails - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu

Maya en cocktails

Door: Robbert en Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Robbert en Annemiek

29 Juni 2007 | Mexico, Playa del Carmen

Hallo, daar zijn we weer en dit keer wel blij. Het was even wennen, wat een gezeur zo´n georganiseerde reis. En wat een boel mensen die het allemaal toch raar regelen, bakken met geld uitgeven omdat slimme organisaties handig gebruik maken van de onwetendheid en onbekendheid van mensen. We hebben al snel weer het juiste vakantiegevoel gevonden. We doen namelijk nu lekker ons ding. We zijn gisteren naar Chitzen Itza geweest en dat was al een aardig uitstapje. Indrukwekkende oude Mayastad, soort piramides, maar dan anders. Vandaag zijn we met een huurauto naar Coba en Tulum geweest, wederom Maya steden bezocht. Coba ligt in de jungle en Tulum aan de zee. In de jungele kom je ook nog wat leuke beestjes tegen en Annemiek heeft eindelijk een wilde krokodil gezien... We hebben het dit keer niet gegeten.. Goed, geen gehaast, geen opschieten 10 minuten foto en verplichte stop bij een zogenaamde Tequillaboer, heerlijk!! We hebben vandaag ook lekker in het dorp gegeten bij een prima tentje waar we normaal ook zouden komen. Het eten in het hotel is ook echt geweldig hoor.Dus we gaan zo weer weg uit het stadje, terug naar het All'Inclusive gebeuren en lekker aan de tequilla sunrise, Mojito en koffie met amaretto...het is toch gratis..hehe..
doei!

• 30 Juni 2007 - 06:23

Ma:

Volgende keer gewoon weer rugzak om en boekje en landkaart mee en daar gaan jullie.Maar dit is toch ook weer een ervaring rijker.Genieten jullie nog maar even van alle tequilla's en andere drankjes.
    groetjes Ma

• 30 Juni 2007 - 09:15

Pa En Ma Oonincx:

Hallo Robbert en Annemiek,
    Zo te lezen hebben jullie je draai weer gevonden: een vakantie zoals je die gewend bent. Lekker je eigen gang gaan.
    De jungle in..; krokodil tegenkomen.. het lijkt ons erg spannend.
    Zijn jullie nog in de tempels geweest?Of is dat verboden?
    Nog veel vakantieplezier en geniet ervan!
    pa en ma oonincx