Schildpad - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu Schildpad - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu

Schildpad

Door: Robbert en Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Robbert en Annemiek

03 Juli 2007 | Mexico, Playa del Carmen

Het is alweer de laatste dag hier. Wat gaat dat snel zo´n week...maar het lijkt wel of we alweer drie weken op pad zijn geweest. De afgelopen dagen hebben we doorgebracht in het hotel, aan het strand en in de zee. Zaterdag hadden we een ¨rustdag¨ en hebben we niet zoveel gedaan. Zondag zijn we gaan duiken. Dat was weer een speciale ervaring. Eerst hebben we nog wat oefeningen gedaan in het zwembad want het was te lang geleden dat we gedoken hadden. Daarna het echte werk: in een rif hier vlak voor de kust. We zijn weer veel vissen tegengekomen en als klap op de vuurpijl een grote zeeschilpad. Dat was erg mooi om te zien...en ook heel speciaal want die schijnen hier normaal voor de kust niet te zitten. Jammer genoeg moesten we het bij 1 duik laten omwille van de tijd. Als we nog een keer terug gaan dan willen we graag in een grot gaan duiken (hier is een van de weinige plaatsen dat dat kan). Maar goed, we moeten ook iets hebben om terug te komen toch? Vanavond zijn we weer in het stadje en zometeen gaan we lekker eten. Morgen hebben we nog tot 4 uur ´s middags in het hotel...kunnen we nog een beetje genieten van de zon en het zwembad. Om 20.00u (lokale tijd hier) vliegen we dan weer terug naar Nederland. Helaas...we hadden hier nog wel een weekje langer kunnen blijven.

Dingen om te doen voor een volgende keer: grotduiken, zwemmen met walvishaai, tochtje naar Cozumel, Isla de Mujeres en Isla Holbox (twee mooie eilanden hier voor de kust) etc. Als we terug zijn, zal ik eens kijken in de reisgids wat een weekje in september kost :-)

• 03 Juli 2007 - 07:29

Ma:

Het zijn weer leuke dingen die jullie gedaan heben.
    Een fijne vlucht terug en dan horen we jullie weer in Breda.
    doei Ma

• 03 Juli 2007 - 17:40

Pa En Ma Oonincx:

Hallo Robbert en Annemiek,
    Jammer dat de vakantie er weer bijna op zit! Toch hebben jullie in korte tijd nog veel kunnen zien en meemaken. Misschien dat het vervolg in september komt; het programma is al klaar.(zo lezen we). Wie weet vliegen jullie dan weer richting Mexico om het tweede deel van de vakantie af te maken.
    Geniet van de laatste uurtjes Mexico en we zien jullie binnenkort weer in Huijbergen. (voor het weer hoef je het niet te doen: het regent hier alleen maar)
    Veel groeten, ook van Fabe en Flippie,
    pa en ma

• 01 September 2007 - 02:43

Rob En Anneke :

Hoi Robbert en Annemiek,
    Ik was zo eens in mijn reisdagboek aan het bladeren en kwam jullie site daar tegen. Even kijken... en jawel, jullie zijn inmiddels daadwerkelijk getrouwd en weer op vakantie geweest! Super zeg.
    Voor ons is het nu precies een jaar geleden dat we op reis zijn gegaan, het lijkt alweer zo veel langer terug. Over een maandje gaan we gewoon alweer op vakantie. En jullie, al weer nieuwe vakantieplannen; TSE reunie in de winter?!?
    Groetjes, Rob en Anneke
    (www.robenanneke.waarbenjij.nu)