Eindelijk op pad - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu Eindelijk op pad - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu

Eindelijk op pad

Door: Robbert en Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Robbert en Annemiek

30 Augustus 2006 | Nederland, Amsterdam

De tassen zijn gepakt, Annemiek een stukje lichter gemaakt want die had 20 kilo bagage en dat is wel erg veel, ik doe het met 14 kilo terwijl mijn onderbroeken echt groter zijn...rara hoe komt dat?

Het eerste stukje oefenen met de trein. Op naar Amsterdam waar we bij Dennis en Karin blijven slapen. Vanavond willen we eten in ons favoriete tapascafe Duende (tip!).

Donderdag vertrekken we vroeg in de ochtend naar Moskou.

• 31 Augustus 2006 - 08:06

Elly:

Vanmorgen gekeken op de website van schiphol en zag dat jullie waren vertrokken.
    Straks lopen jullie al in Moskou

• 31 Augustus 2006 - 19:42

Robert/lia Oonincx:

Hallo Robbert/Annemiek,

We hebben de site van het ukraina hotel bekeken. Wat een prachtig gebouw. We hebben foto's van het interieur gezien. Het ziet er geweldig uit!
    We wensen jullie een prettig verblijf in Moskou.

Groetjes, pa en ma in Nederland

• 31 Augustus 2006 - 20:08

Jos Oonincx:

tja mijn vakantiespullen zijn ook altijd lichter dan die van Yvonne. Maar ja het is natuurlijk ook een geweldige reis die je niet in een paar dagen doet. Moskou is een indrukwekkende stad met het Kremlin, het rode plein en de kleurrijke Basilius-kathedraal. En dat als start! Geniet lekker van jullie dagen en Annemiek denk nog maar niet te veel aan dat heerlijke ijs dat na je vakantie ligt te wachten. Heb samen met Agnes het voorstel om onze dag van dinsdag naar donderdag te verschuiven zodat jij dan niks hoeft te missen; maar jij mag beslissen.

Groetjes van de 'schaatsclub'

• 31 Augustus 2006 - 20:13

Groetjes van de 'schaatsclub'

• 31 Augustus 2006 - 20:17

Jos Oonincx:

sorry voor dubbele bericht, maar pas op met vernieuwen van de site, want dan heb je kans dat je bericht nogmaals wordt verzonden.

• 01 September 2006 - 13:05

Michael:

Heb je het vuur onder de gehaktballen wel uitgedaan? Konijntjes ook voldoende eten gegeven voor de komende 6 weken?

• 04 September 2006 - 06:58

Dennis & Karin:

Hhhmmm tja, we hopen dat de Mexicaanse Boersma-Boor schotel ook gesmaakt heeft ;-)