Speciale nieuwsflits! - Reisverslag uit Ulaanbaatar, Mongolië van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu Speciale nieuwsflits! - Reisverslag uit Ulaanbaatar, Mongolië van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu

Speciale nieuwsflits!

Door: Robbert en Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Robbert en Annemiek

19 September 2006 | Mongolië, Ulaanbaatar

Hebben jullie het berichtje over onze 5-daagse tocht in Mongolie al gelezen? Nou, het was niet allemaal afzien hoor...er waren ook hele leuke dingen. Een ding in het heel bijzonder! Op de top van de vulkaan Khorgo Uul heeft Robbert namelijk gevraagd of ik met hem wil gaan trouwen!!! Leuk he? Ik heb trouwens wel "ja" gezegd hoor...

Dus volgend jaar hebben we een feestje. Hoe en wat dat weten we allemaal nog niet precies. Dat moeten we allemaal nog gaan regelen (o jee, Debby dat wordt wat! Tips?). Ik vond het zo leuk dat ik niet kan wachten tot ik thuis ben om het jullie te vertellen...Ik ben helemaal blij. Mijn buikpijn van al het gekke eten was gelijk verdwenen.

Nu gaan we lekker twee dagen uitrusten en weer wat energie opdoen. Na 5 dagen bijna niks eten ben ik behoorlijk uitgeput...En eindelijk weer een normale wc! De dames van milieu vroegen zich af hoe het sanitair in China is, maar dat in Mongolie is denk ik erger! Een gat in de grond met twee planken eroverheen...de eerste keer was ik zo bang dat ze zouden doorzakken en ik in het gat zou verdwijnen...aaahhh...(om over de stank maar niet te spreken).

Liefs van Annemiek (Nijs over een tijdje...)

• 19 September 2006 - 06:22

Elly:

We willen mijn schoondochter en onze zoon heel veel liefde en geluk wensen.
    pa en ma

• 19 September 2006 - 06:23

Martin:

Hallo luitjes,

Hartelijk gefeliciteerd met deze heugelijke happening. Toch een geschikt moment gevonden Robbert :-). Leuke speciale lokatie trouwens. Hopelijk heb je deze plek ook weten te vereeuwigen.
    Welke datum moeten we vrijhouden? Want ondanks dat jullie uit Zeeland komen, verwachten we toch een groot feest!!! Het feest moet het cadeau overtreffen.

Leuk om al jullie ervaringen op deze manier "mee" te kunnen beleven. Het lijkt me allemaal erg gaaf. Maar ja ik heb even andere prio's.
    Overigens gaat het bij ons uitstekend. Mick groeit goed en is al een hele kerel geworden.

Geniet nog lekker van jullie vakantie. Volgend jaar kun je weer 6 weken opnemen, want ja de huwelijksreis moet je ook goed vieren.

GRoetlssssssss Martin en Jan

• 19 September 2006 - 10:13

Debby:

Hee wat een leuk nieuws en wat romantisch Robbert!! Gefeliciteerd en Annemiek wellicht kunnen we samen in de trouwtijdschriften gaan zoeken naar leuke dingen voor onze bruiloften..:-)
    Fijne reis weer!
    groetjes Debby

• 19 September 2006 - 10:15

Natasja:

Wat een leuk nieuws. Van harte proficiat!! Wat is Robbert toch een romanticus. En Annemiek, hoe hard heb je JA gezegd??
    Veel plezier nog,
    Groetjes van Natasja en Vivian

• 19 September 2006 - 10:47

Marijke:

Van harte gefeliciteerd met de vraag en het antwoord! Deze vakantie is om meerdere redenen dus heel uniek. Leuk om zo op de hoogte te blijven van jullie belevenissen. Weer veel plezier verder.
    Groet
    Marijke

• 19 September 2006 - 18:41

Agnes Scheidema:

Wauw Annemiek een aanzoek van je toekomstige partner Robert. En Annemiek ga je trouwfeetstje op de kunstschaats houden of kan je dat Robbert niet aandoen. Het nu wel een hele bijzondere reis die je doet Annemiek nu je ook een aanzoek heb gekregen van Robert.
    Groetjes Agnes

• 19 September 2006 - 19:19

Jos:

Hoi Annemiek en Robbert,

wat fantastisch zo'n huwelijksaanzoek op die vulkanische bodem. Zit altijd iets van warmte, onstuimigheid en dynamiek in. Misschien dat het af en toe toch handig is om wat te koelen met ijs. Dus zo'n schaatsfeestje zoals Agnes voorstelt, lijkt me wel iets voor jou Annemiek. En Robbert? Nou die nemen we deze cursus dan wel even mee in de arm voor zijn dancing on ice. Op tv hier boeken ze er ook erg aardige successen mee. Maar geniet eerst maar even lekker van jullie vervolgreis naar China.

• 19 September 2006 - 19:35

Pa En Ma Oonincx:

Hallo Robbert en Annemiek,
    Van harte gefeliciteerd met het geweldige nieuws.
    We zijn heel blij en verrast! Wat origineel: een huwelijksaanzoek op de top van een vulkaan!
    We horen nog wel wanneer het zover is. Ons ma vraagt zich af wanneer jullie bruidsjurken gaan bekijken.
    Geniet maar lekker van je twee dagen rust en geluk.
    Groetjes,
    pa en ma oonincx

• 19 September 2006 - 20:32

Alex, Nienke, Marit En Lukas.:

Hoi Bruidspaar!!
    Wat een geweldig nieuws!! Erg leuk om de dag te beginnen met zo een leuk mailtje! Groetjes!

• 20 September 2006 - 09:10

Anita & Edwin:

Hiep Hiep Hoera, van harte gefeliciteerd met dit leuke nieuws!
    Nog een hele fijne valantie toegewenst!
    Anita&Edwin&Sammy

• 20 September 2006 - 13:28

Jeroen Van Frank:

Gefeliciteerd knul! Onverwacht maar leuk dat ze "ja" heeft gezegd!

Kom je nog wel terug, of blijf je in Mongolenland, het thuisland van veel collega's?!

xxxx

• 21 September 2006 - 19:14

Je Zus:

gefeliciteerd

Ik schrijf nu pas een mailtje omdat het eerst een paar dagen tot me door moest dringen.Jammer dat ik het alleen als eerste via de site gelezen had en niet via de mail die ik helaas later gekregen heb.wel super romantisch zo.nou geniet nog maar lekker van je super speciale vakantie en zodra jullie thuis zijn dan kletsen we wel lekker bij.

de groetjes daar

• 22 September 2006 - 08:01

Mieke Roozen:

JA!
    Romantisch zeg, geweldig! Neem je een Chinese jurk ...? Enne ... trouwen is echt het leukste wat er is.

A.s. maandag hockeyen de trimmers tegen Zwart-Wit. Helaas (nou ja ...) ben ik een lang weekend in Frankrijk en kan ik niet meedoen. Ben benieuwd wie er wint!

Wat werk betreft: het loopt volledig uit de hand met Aarhus en de acties voor Luchtkwaliteit. Daar moeten we het 6 oktober maar even over hebben ...
    geintje ... Geniet van jullie prachtige reis. Leuk om te lezen/bekijken.

Groet!

• 23 September 2006 - 10:54

Dennis & Karin:

Van harte gefeliciteerd! Super romantisch op zo'n bijzondere plek. Nu kan de reis zeker niet meer stuk. Joepie, volgend jaar een gezellig feestje ;-)

• 23 September 2006 - 14:05

Arjan:

He hallo

Super gaaf!!! Van harte gefeliciteerd, daar moeten we een biertje op drinken!!!

groetjes
    Arjan

• 01 Oktober 2006 - 20:46

Ilka:

Ha Robbert en Annemiek,

Wat lees ik nu opeens, nu na een paar weken mijn internetverbinding weer terug is?? Hartstikke gaaf dat jullie gaan trouwen!

Ook romantisch gedaan Robbert!