luxe en bijna naar huis - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu luxe en bijna naar huis - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu

luxe en bijna naar huis

Door: Robbert en Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Robbert en Annemiek

07 Augustus 2010 | Maleisië, Kota Kinabalu

Na ruim vijf weken rond te hebben gereisd, zijn we op onze eindbestemming aangekomen. Rasa Ria, Shangri-La vlak bij Kota Kinabalu. Strand, zee, zwembaden, heerlijk eten, belachelijk uitgebreid ontbijt en heerlijke bedden. We komen er net achter dat deze toko ook op de Malediven en Fiji zit... misschien moeten we dat ook nog even checken...Annemiek voelt zich hier in ieder geval als een visje in het water.

Maar goed, de vakantie is bijna voorbij. Het was echt weer een hele leuke vakantie, we hebben veel gezien, gedaan en beleefd. Op Borneo hebben we nog wel wat regen gehad, maar eigenlijk viel dat ook wel weer mee. Morgen vliegen we weer naar Singapore, dan kunnen we nog even speedshoppen om maandagavond terug naar Nederland te vliegen. Dan begint het echte leven weer... snif...

Nee, het is ook weer goed om naar huis te gaan. We hebben weer een stukje van de wereld gezien. Verbaasd over bepaalde dingen, zoals de vele palmplantages en de soms warrige obers of serveersters en de rotzooi op Mabul, genoten van de vele leuke mensen, mooie tempels, de geweldige stad Kuala Lumpur, lekker eten met muziek in Kota Kinabalu en ... de Perhentian...prachtige eilanden!

Leuk dat jullie ons weer hebben gevolgd, we hebben genoten van de reacties. Velen van jullie zullen ondertussen ook op vakantie zijn of nog gaan, hopelijk hebben jullie het net zo goed als wij. Nog een fijne zomer en wie weet tot snel!

Robbert en Annemiek

• 07 Augustus 2010 - 12:19

Marnix:

Jaaaaa bijna naar huis? Jammer maar we'll gezellig dat we snel weer eens een spa geel kuNnen gaan drinken... Neem voor mij ook maar een full frame souvenir mee he!!

Goede reis terug en tot snel!!

• 07 Augustus 2010 - 12:20

Marnix:

Die "toeristenfoto" is de beste foto ooit !! Whahahahahahahaha helden

• 07 Augustus 2010 - 14:25

Robert/lia Oonincx:

Hallo Robbert en Annemiek,
    Jammer dat het er weer bijna op zit. Ook wij hebben genoten van jullie vakantie: leuke verslagen en prachtige foto's! Zo hebben we toch een beetje meegereisd. (Vooral de toeristenfoto is geweldig).
    Geniet nog van de laatste
    vakantiedagen en we zien jullie volgende week weer in Huijbergen.
    Groeten van pa en ma Oonincx

• 08 Augustus 2010 - 08:05

Kriste:

Geniet ze nog even daar!
    Daarna goede reis back home en lekker na blijven genieten...

• 09 Augustus 2010 - 06:13

Gerda:

Hoi Annemiek En Robbert,
    Al weer bijna naar huis...ach, je zou medelijden met jullie krijgen..... maar, ik ben heel erg nieuwsgierig naar alle verhalen!! Tot snel!
    Groetjes, ook namens Cor, Gerda.