Glitter en Glamour (beetje beroemd) - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu Glitter en Glamour (beetje beroemd) - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu

Glitter en Glamour (beetje beroemd)

Door: Robbert en Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Robbert en Annemiek

23 Juli 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Het tweede deel van onze reis gaat bijna beginnen. Morgen vliegen we naar Tawau op Borneo en gaan we opnieuw op zoek naar het paradijs...Mabul wordt het deze keer. Een van de mooiste duikplekken op aarde! We zijn benieuwd.

Afgelopen woensdag zijn we weer de bergen uitgerold naar Kuala Lumpur. Hoewel ik (Annemiek) wel een beetje verdrietig was om daar weg te gaan (wat wil je ook...thee, scones en een aangenaam temperatuurtje...daar word je wel blij van) ben ik ook weer helemaal gelukkig hier. Wat een leuke stad is dit! Lekker eten op de nachtmarkt, nepartikelen scoren (jaja, ik heb alweer een Gucci handtas, Guess horloge en LV portemonnee), leuke barretjes, sushi eten en mega shopping malls (jihoeee!). In een van de winkelcentra vind je zelfs een pretpark. Heel vreemd om tussen de winkels ineens een achtbaan te zien...echt lachen!

O ja, we hebben ook iets heel leuks gedaan. Dr. Fish. Nee dit is geen spelletje of een slechte film. Het zijn hele kleine visjes die een bijzonder dieet hebben. Ze eten onze dode huidcellen op. Dus je moet je voeten in een bak met van die beesten doen en dan zuigen ze zich met z’n allen aan je huid vast. Het schijnt goed te zijn voor je bloedsomloop etc. maar ik moest vooral ontzettend hard lachen (het kietelt) en vond het vooral heel grappig. Zie de foto’s.

We gaan zo eens kijken of we weer een goede Maleisische maaltijd kunnen scoren. Jeroen en Nicolette zijn inmiddels ook in KL aangekomen en als zij weer helemaal fris en fruitig zijn dan gaan we op pad.

Ons reisverhaal van de Perenthians is trouwens gepubliceerd in een nieuwsbrief van waarbenjij.nu en in dagblad De Pers! Ook komen we misschien op 8 augustus in een uitzending van 3FM. Het moet niet gekker worden! En Robbert staat er natuurlijk weer met z’n hoofd bij (ook al in BN/De Stem hoorden we)...grr...en dan te bedenken dat juist ik altijd fotomodel wilde worden (vroeger hoor toen ik nog niet wist dat je daar lang, dun en heel knap voor moet zijn). Maar...ik kan nu lekker zeggen dat mijn eerste foto is gepubliceerd (foto van Robbert had ik gemaakt). En daar is Robbert dan weer jaloers op....hahahahaha...

Tot over een paar dagen!

• 23 Juli 2010 - 12:01

Henk:

het ziet er nog steeds bijzonder aantrekkelijk uit. En die vissen die je voeten afknabbelen moet ook echt lekker zijn. Ga gewoon door met genieten, tobben wij hier nog een beetje door achter onze burootjes.....

groeten uit Breda
    Henk

• 23 Juli 2010 - 12:13

Gerda:

Hoi Annemiek en Robbert, Leuk om te lezen dat jullie het zo fijn hebben. Kortom aan het genieten!! V.w.b. de vissen in Kuala Lumpur: daar hadden jullie ook voor naar Amsterdam kunnen gaan. Zag ik laatst nl. op tv (www.drfisch-amsterdam.nl). Maar ik begrijp dat KL aantrekklelijker is....nee, weet ik zeker.
    Veel plezier nog!

Groetjes uit Breda van Gerda.

• 23 Juli 2010 - 12:20

Gerrit Vermeer:

Annemiek wees getroost de media kiest altijd eerst de lelijkste, zodat die ook wat aandacht krijgen, jouw tijd komt wel, wel lekker broodjes zie ik krijg ook honger.

Groeten.....

• 23 Juli 2010 - 17:44

Ma Nijs:

Bericht gelezen in de pers van dinsdag 20 juli.
    Pepijn en Arrezina vonden het een beetje raar dat jullie zo ver weg zijn en toch konden ze jullie zien en horen.
    Arrezina was weer helemaal blij met tante Annemiek en de foto's van al die lekkere dingen vond ze helemaal geweldig.
    Veel plezier jullie vieren daar en tot de volgende keer op de webcam

grt. Ma Nijs

• 25 Juli 2010 - 09:57

Rietje:

Hoi Annemiek en Robbert,
    wat een onvergetelijke ervaring jullie tijd in Maleisië! Geniet er met volle teugen van. Groetjes uit een nu wat miezerig Bavel. Rietje