Weer naar de stad... - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu Weer naar de stad... - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu

Weer naar de stad...

Door: Robbert en Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Robbert en Annemiek

01 Augustus 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

De afgelopen dagen hebben we veel natuur gezien. Nou ja, die paar hectare oerwoud die hier nog over is op Borneo. Voor de rest is het allemaal omgetoverd tot palmolieplantages...het is gewoon schokkend om te zien.

De tocht vanaf Mabul was nat. Enorme regenbui waar wij net doorheen moesten in ons Bontekoe bootje...en die slimmerikken hadden mij (Annemiek) voorin gezet. Dus ik was een soort levende paraplu...en maar lachen...grrr...

De regen achtervolgt ons helaas een beetje. In Sukau (waar we een paar tochten over de rivier hebben gemaakt) en nu weer bij Mt. Kinabalu. Het schijnt een hoge berg te zijn maar ik heb nog niets anders dan mist en nevel gezien. Lachen hoor zo'n tropische bestemming. In NL is het volgens mij beter weer..

We hebben wel veel beestjes gezien. Zie de foto's. Morgen naar de stad. Lekker shoppen en gezellige restaurantjes opzoeken. De afgelopen week hebben we alleen maar 'intern' gezeten en uit warmhoudbakken gegeten. Niks mis mee hoor, het eten was prima. Maar een lekker bordje sushi of een satetje zou niet gek zijn...nu maar hopen dat ook de zon op het menu staat!

• 01 Augustus 2010 - 14:03

Ma Nijs:

had jullie al gemist op de webcam maar jullie waren zo te zien aan de foto's op familie bezoek in het oerwoud.
    Nu weer bijkomen in de stad met lekker eten en shoppen.
    groetjes,
    Ma

• 01 Augustus 2010 - 14:46

Robert/lia Oonincx:

Hallo Robbert/Annemiek,
    Zo te lezen hebben wij hier beter weer; hier is 't in ieder geval droog.Maar heel veel
    wat jullie daar hebben,
    hebben we hier niet!
    Het was leuk jullie weer te horen en te zien op de webcam (alleen de achtergrond was een beetje zwart) Hebben jullie nog gezongen of..
    Nog veel plezier de laatste vakantiedagen en groeten van
    pa en ma