Paradijs!! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu Paradijs!! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu

Paradijs!!

Door: Robbert en Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Robbert en Annemiek

14 Juli 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Er zijn slechtere plekken om een verhaaltje te schrijven. We zitten nu aan een fruitsapje op het strand, de zon gaat onder in de blauwe zee en we kijken uit op een tropisch eilandje...niet slecht toch? We hebben dan ook maar besloten om hier twee dagen langer te blijven.

Maandag zijn we hier aangekomen. Moe en met een kater van de voetbal. Midden in de nacht (2.30u) naar de wedstrijd gekeken in de jungle met verrassend veel Nederlanders en veel locals die allemaal voor NL waren...helaas heeft ons gejuich niet tot de overwinning geleid...

Daarom maar snel verder en niet omkijken. Maar goed dat we hier zitten en niet in NL. Iedereen zal wel chagerijnig zijn geweest.

De Perenthians zijn het paradijs. Twee eilandjes met prachtige chalets, leuke restaurantjes en goede duiksites. Gisteren hebben we een opfriscursus duiken gedaan en vandaag het echte werk. Heel mooi! Morgen gaan we naar Shark Point...kijken of we haaien kunnen spotten.

Zaterdag weer verder. Naar Kota Baru (stad met nachtmarkt, lekker eten en batik ambacht) en daarna de Cameron Highlands (heuvels en theeplantages waar je heerlijk kunt wandelen!). Het schijnt daar ook wat koeler te zijn en dat hebben we nodig. We zweten ons hier kapot. Gelukkig konden we wat was laten doen want onze kleding vliegt er doorheen...net zoals de tijd vliegt trouwens.

Nu bedenken wat we gaan eten...gegrilde vis, kip met cashewnoten, noodles...jummieeee...beter dan aardappelen en rode kool :)

• 14 Juli 2010 - 11:07

Marnix:

getverderrie.... wat hebben jullie het slecht... hier in NL geven ze stormwaarschuwingen af... dus leuk om te horen ;-)
    maareehhh zonsondergang? Niet een romantische cocktail? 1 glas, 2 rietjes? Of zijn jullie dat stadium al gepasseerd?
    ;-) grtjssssssss van een hard werkende mx in schiedam!

• 14 Juli 2010 - 11:35

Arne:

wow!
    Geweldig verhaal en een geweldig avontuur!
    Mocht je kans zien Robbert, kijk even naar je mail. Je hebt een mail van Mery over BredaPhoto.
    Plezier daar!
    Groet!
    Arne

• 14 Juli 2010 - 14:01

Lia/robert Oonincx:

Hallo Robbert en Annemiek,
    Een paradijs" is niets te veel gezegd! Wat een prachtige foto's; geen wonder dat jullie het zo naar je zin hebben.
    Zulke plaatjes kun we van hier niet maken!
    Schrokken de apen niet toen ze jullie zo voorbij zagen slingeren?
    Hier gaat alles z'n gangetje; met Fabe en Flipje gaat alles goed.
    We wensen jullie weer goede reis voor de volgende etappe en geniet ervan.
    Veel groeten,
    pa en ma

• 14 Juli 2010 - 15:57

Renate:

Jeetje, wat prachtig!!! wij zijn jaloers hoor..hier is het onweer en regen op dit moment, het weeralarm is alweer afgegeven.

Geniet ervan...enne....hebben jullie die ene scheve palmboom al gevonden?

groetjes van Renate

• 15 Juli 2010 - 13:35

Henk Smit:

dat ziet er allemaal jaloersmakend uit. Bij ons is het wel net zo warm, maar verder kan het de vergelijking absoluut niet doorstaan.
    Daarom gaan we vanmiddag met de afdeling maar even ons verdriet wegdrinken en denken daarbij ook een kort moment aan jullie.
    GENIET!!

groeten
    Henk (S)

• 16 Juli 2010 - 05:03

Ans:

Geweldig, ik weet precies hoe jullie je voelen in zo'n paradijs.Dat kun je ook alleen maar als je het zelf hebt ervaren. Maar...time flyes when you having fun, dus geniet er nog maar met volle teugen van. Ik volg jullie!!! Dikke kusxx

• 16 Juli 2010 - 05:19

Marco:

Eindelijk je boompje gevonden.Goed gedaan.Op naar de volgende opdracht.Ga op zoek naar een grijs kistje met witte letters en een logo erop! Succes en veel plezier samen!!

• 16 Juli 2010 - 19:20

Kriste:

Wat gaaf daar! Leuk om jullie verhalen te lezen, dan kom ik zelf ook weer een beetje in de reissfeer.... werken met het warme weer is maar nix....
    Geniet lekker samen!
    Groeten!

• 17 Juli 2010 - 19:42

Frank Van Hooft:

Robbert,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Toch bijzonder om dit te vieren op een palmstrand.
    Nog heel veel plezier en geniet ervan.

Groeten,
    Frank

• 18 Juli 2010 - 08:57

Erik En Britt:

Hoi Robbert,
    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Jullie hebben weleen hele mooie feestlocatie!
    groetjes,
    Erik en Britt

• 19 Juli 2010 - 07:11

Minke:

Ziet er super uit! En inderdaad de boom gevonden. Robbert nog van harte gefeliciteerd. Ik kan me voorstellen dat het niet vervelend is om je verjaardag in een paradijsje te vieren!!