Stukje vliegen - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu Stukje vliegen - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu

Stukje vliegen

Door: Robbert

Blijf op de hoogte en volg Robbert en Annemiek

03 September 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

We zijn er, downtown San Francisco! Na een stukje vliegen, zo'n tien uur, zijn we netjes door KLM op onze bestemming gebracht. Finn vond het natuurlijk allemaal prachtig. Heel Schiphol had hij willen verkennen. Met zijn kleine beentjes rende hij overal naar toe, "kom mee!!", roept hij dan. Uiteraard moest iedereen voor hem uitwijken ipv andersom. Maar goed, uiteindelijk toch het vliegtuig in. Dat ging allemaal goed al had de kleine man geen zin om te slapen. Hij heeft zich voorbeeldig gedragen en de uurtjes vlogen werkelijk zo voorbij. Natuurlijk gaat dat niet helemaal vanzelf. Zelf kun je geen film kijken, geen muziek luisteren en geen tukkie doen. Nee, de kleine man houd je wel bezig op de vlucht. Ik heb nog nooit zoveel in een vliegtuig gelopen en zingen was ook een nieuwe ervaring. We zijn heel trots op Finn want hij heeft het dus heel goed gedaan! En wij uiteraard ook.

Nu dus in de grote stad. Gisteren bij aankomst al even lekker gerelaxed in een mooi grand cafe, wachtend tot onze kamer gereed zou zijn en daarna op tijd naar bed gegaan. Vandaag voor het eerst dus echt de stad verkent. Een beetje vreemde start, want Finn had honger en we moesten lang wachten. Geen succes, want als Finn honger heeft, dan is wachten absoluut geen optie….ahum, sorry mensen van de crêperie... Daarna was alles ok hoor, hop on hop off. Fisher mans warf bekeken, de stad door gereden en we hebben ons prima vermaakt. Aan het tijdsverschil zijn we al gewend. We hebben het naar ons zin en zijn benieuwd wat ons allemaal nog te wachten staat. San Francisco is een leuke stad, vind het niet echt heel erg Amerikaans of zo. Best relaxed, wel veel zwervers, poe, maar daar heb je geen last van. Morgen weer een dag, dan gaan we over de Golden Gate Bridge fietsen. Waarom ook niet :-), nu we er toch zijn.

• 03 September 2014 - 04:14

Lia Oonincx :

Hallo Annemiek, Robbert en Finn Zo te zien gaat het weer goed op de vakantie met de fam.Wat een mooie foto's en we zijn weer lekker aan het eten.Ben ook blij dat de reis goed is gegaan.Geniet maar lekker.Veel liefs ma. Het is gelukt hoop ik?

• 03 September 2014 - 08:46

Ma:

Ziet er goed uit ! De eet foto's zijn niet veel veranderd met de vorige vakantie's nu staat alleen Finn erbij maar die doet gewoon mee ;)