Op naar de trein - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu Op naar de trein - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu

Op naar de trein

Door: Robbert en Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Robbert en Annemiek

03 September 2006 | Rusland, Moskou

Moskou is groot, schoon, feestelijk en erg mooi. Gisteren hebben we de verjaardag van de stad gevierd met veel vuurwerk, gekke muziek en dansgroepen. Als toppers de russische variant van Corry Konings, Gordon/ Joling en Froger, erg grappig! En dat allemaal op het rode plein...

We zijn uitgechecked, beetje souverniers jagen en dan vanavond met de trein verder Rusland in. Het weer is goed, eerste dag een beetje regen maar het is droog half bewolkt en warm genoeg.

We kunnen al een beetje Russisch, althans, de woorden ontcijferen en dat is wel erg handig, want anders snap je hier niks van. Ohja, foto's kunnen we hier niet downloaden, die houden jullie te goed. Over 3 of 4 dagen hoor je weer van ons, want in die trein zullen ze toch geen internet hebben. Groetjes!!

• 03 September 2006 - 08:17

Robbert Nijs:

Bericht voor Pa:
    Alvast gefeliciteerd! Wij zitten dan ergens tussen Moskou en Irkutsk, het cadeau ligt in Breda...hehe

Bericht voor Arjan: Lekkere restaurantjes inderdaad, vooral de Truffeltaart is lekker!!

• 03 September 2006 - 17:21

Robert/lia Oonincx:

Hallo Robbert en Annemiek,
    Leuk dat jullie zo genoten hebben in Moskou.
    Hebben jullie ook meegezongen op het Rode Plein? Zorg dat je op tijd bent voor de trein en kies het juiste perron!
    Veel plezier en een goede reis; we horen wel weer hoe het verder verloopt.

Groetjes pa en ma oonincx

• 04 September 2006 - 06:40

Wencke:

Hoi Robbert en Annemiek,

Wat grappig zo'n weblog. Lijkt me een geweldige reis wat jullie maken. Ik ben vandaag weer begonnen met werken valt zwaar tegen! Ik zal geregeld jullie weblog eens bezoeken. Veel plezier nog!
    Groetjes Wencke

• 04 September 2006 - 07:36

Karin:

Klinkt allemaal super. Hoop dat de treinreis ook goed bevalt. In ieder geval heel veel plezier nog! Reünie 4e was erg gezellig en vooral nat en dit kwam niet door de regen.... Na 5 minuten poldersurvival lagen er al drie in de sloot (Chris, Ruben en natuurlijk Marco met zijn witte trui).

De rest mocht het daarna natuurlijk ook niet droog houden. Als je er niet tijdens een oefening inviel, dan werd er wel voor gezorgd dat je in de baggersloot verdween. Arjan H maakte de mooiste klapper (foto's volgen nog). De overige damesgroepen waren erg blij met onze mannen.....NOT! De bommetjes vlogen hen om de oren. Daarna poldergolf, BBQ en 'stappen' in Woerden.

Kortom, je hebt niets gemist ;-)

• 04 September 2006 - 08:58

Marco:

Heee avonturiers,

de reunie was idd heel gezellig, er komt nog modder uit mn oren....Grappig dat er nu een vacature is in breda met ovd dienst erbij....heh heh

• 04 September 2006 - 14:01

Debby:

Hoi Robbert en Annemiek,
    Jullie zitten als het goed is nu nog in de trein. Wat goed dat jullie meteen een feestje gevierd hebben in Moskou! dat is meteen een leuk begin. Erg leuk om zo snel te lezen wat jullie meemaken en ben nu al benieuwd naar de foto's!
    veel plezier weer!! :)
    groetjes
    Debby

• 06 September 2006 - 05:40

Michael:

Was er ook nog een variant op Andre Hazes? Daar heb ik eventueel wel wat roebels voor over....
    "Iek eb ier bref for die modder..." "Dromland, dromland!!!..."