De vakantie is begonnen - Reisverslag uit Breda, Nederland van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu De vakantie is begonnen - Reisverslag uit Breda, Nederland van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu

De vakantie is begonnen

Door: Robbert en Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Robbert en Annemiek

30 Juni 2010 | Nederland, Breda

Mijn (Robbert) vakantie is begonnen. Annemiek moet morgen ook nog aan de bak, maar dan is het echt zo ver. Komende zaterdag vliegen we naar Singapore dus bijna tijd om in te pakken.
Op zoek naar een schuine palmboom... ik heb er nog nooit eentje gezien, alleen maar rechte palmbomen en ok, enkele schuine dadelpalmbomen, maar die tellen echt niet mee!!!

Nee, het moet het ultieme bounty-plaatje zijn. Azuur blauw water, een schuine kokospalmboom en een mooi strand...Dan uiteraard een feestje houden... gaat het lukken??? Eerst maar eens een sateetje prikken in Singapore.

:-)

• 30 Juni 2010 - 20:50

Gerda:

Ik heb maar 1 wens voor jullie samen: GENIET!!

• 01 Juli 2010 - 17:45

Esmee:

Zoek je schuine palmbomen dan moet je op Fiji zijn hehehe! Heel veel plezier in Maleisie en geniet van de onderwaterwereld in Sipadan

• 03 Juli 2010 - 07:45

Ma Nijs:

Een hele mooie en fijne vakantie

• 04 Juli 2010 - 19:59

Robert/lia Oonincx:

Wij hopen dat jullie goed zijn aangekomen op je bestemming.
    De internetverbinding is
    inmiddels hersteld!
    Goede reis,
    pa en ma oonincx

• 04 Juli 2010 - 21:18

Steven&Gisel:

Goed aangekomen? Geniet ze!