We zijn er! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu We zijn er! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu

We zijn er!

Door: Robbert en Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Robbert en Annemiek

05 Juli 2010 | Singapore, Singapore

We zijn er! Azie, het feest is weer begonnen en wel in Singapore!! De reis is prima verlopen, Steven en Gisel gaven ons onverwacht een lift naar het station, dat scheelde al meteen wat sjouwen. Lufthansa deed prima z'n best en we hebben veel in het vliegtuig geslapen. De vlucht ging dus echt snel voorbij. Nu beginnen aan de rondreis. We gaan deze stad verkennen. Het is hier heel erg schoon, geweldig. En je mag niet in je neus peuteren! of papier op straat gooien (dikke boete). De bus naar Melaka hebben we net geregeld. Woensdag gaan we namelijk weer verder, maar nu eerst fruitsappen, wolkenkrabbers, Indiaas eten (verschrikkelijk lekker!) en jawel.. palmbomen... maar nog geen schuine... groeten Robbert en Annemiek Ohja, morgen voetbal kijken!!!

• 05 Juli 2010 - 05:29

Renate:

Hoi hoi,

Fijn dat de reis goed is gegaan!!! Geniet ervan, wij wachten vol spanning op jullie verhalen!

• 05 Juli 2010 - 21:28

Robert/lia Oonincx:

Hallo Robbert en Annemiek,

We zijn blij te lezen dat de reis goed is verlopen.Die schuine palmbomen komen vanzelf na een paar glaasjes...?
    Goede reis morgen en tot gauw.

groeten,
    pa en ma oonincx

• 08 Juli 2010 - 10:28

Jeroen :

Hee Robbie en Miekje,

Goed te lezen dat jullie weer veilig zijn aangekomen. Maak er een leuke tijd van. We zien jullie wel in KL voor de grand final van jullie reis.

• 08 Juli 2010 - 11:54

Marnix:

Jiiihooeeeeeee.... kom maar met de verhalen hoor... en ik hoop dat je wel regelt dat je de finale ergans kan kijken he! ;-)

grtjs marnix