oerwoud en voetbal - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu oerwoud en voetbal - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Robbert en Annemiek Nijs - WaarBenJij.nu

oerwoud en voetbal

Door: Robbert en Annemiek

Blijf op de hoogte en volg Robbert en Annemiek

11 Juli 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Ja, eindelijk, we hebben internet. We zitten al een paar dagen in Kuala Tahan, het oerwoud Tama Negara. Alles gaat prima en morgen reizen we weer verder naar de Perenthian Islands!! Eerst voetbal kijken!!! Dat gaat lukken, op een drijvend restaurant. Mijn (Robbert) shirt ligt al klaar. Wat een vrienden heb ik nu, discussies over tactieken met taxichauffeurs, shirtjes ruilen met douanebeambten, het is een dolle boel, geweldig. We moeten van Marwijk bellen en doorgeven dat hij anders moet spelen. Ohja, onze fietsgids vertelde over die inktvis die alles goed voorspelt, wij hadden het idee om er calamares van te maken als hij zegt dat Spanje wint!! Misschien hebben ze "Paul de inktvis" daar al mee bedreigd...

Het oerwoud is ook weer erg interessant, wel wat toeristisch hier, maar het is hier ook erg mooi. Bootje op de rivier, lekker wandelen (en 5 liter zweten of misschien wel meer). Maar voetbal is nu het belangrijkste. Ohja, in Singapore verkopen ze Breda Bier bij een klein winkeltje (zie foto). Het moet niet gekker worden!! Jullie horen het wel weer. Groetjes en veel plezier met voetbal kijken, wij kijken ook!!!
grt,
Robbert en Annemiek
PS. Camera is geweldig, prijs is ook goed, minder dan NL maar niet zo veel minder als ik eerst dacht...ggrr...

• 11 Juli 2010 - 07:14

Ma Nijs:

Het ziet er weer allemaal geweldig uit.
    Esther heeft een wk- tribune in de tuin staan voor de voetbal vanavond.
    Pepijn vind dat helemaal geweldig zo een grote oranje tribune dus dat zal wat worden vanavond.
    Jullie ook veeel plezier met het kijken.
    gtoetjes ma

• 11 Juli 2010 - 10:31

Nicolette:

Heee slingerapen...'t Is nog steeds erg warm in Nederland ondanks flink onweer gisteravond. Geeft natuurlijk niet, want dan kunnen we naadloos aansluiten qua weer/temperatuur als we jullie straks in KL ontmoeten. Kijken er steeds meer naar uit !! Nog 1,5 week werken en dan komen we er aan !!! 'k Zal nog een mail sturen naar yahoo-adres van Robbert ivm verblijf in KL. Uiteraard nog heel veel plezier en zie jullie binnenkort.

• 13 Juli 2010 - 08:27

Jos Koevoets:

De doerians geprobeerd? Ik vond ze maar ruiken naar babydiarree.

Geniet van jullie vakantie.